


Zajęcia dla uczniów na poziomie A2+
Lekcje odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut.
Ilość spotkań w ciągu roku szkolnego: 60
Kwalifikacja do grupy odbywa się po rozmowie z metodykiem szkoły. Wcześniej należy wypełnić test plasujący do grup : TEST PLASUJĄCY
Po kursie istnieje możliwość podejścia do egzaminu Cambridge Young Learners Flyers.
Zajęcia dla uczniów na poziomie B1
Lekcje odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut.
Ilość spotkań w ciągu roku szkolnego: 60
Kwalifikacja do grupy odbywa się po rozmowie z metodykiem szkoły. Wcześniej należy wypełnić test plasujący do grup : TEST PLASUJĄCY
Po kursie istnieje możliwość podejścia do egzaminu Cambridge Young Learners Flyers.
Zajęcia dla uczniów na poziomie B1+
Lekcje odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut.
Ilość spotkań w ciągu roku szkolnego: 60
Kwalifikacja do grupy odbywa się po rozmowie z metodykiem szkoły. Wcześniej należy wypełnić test plasujący do grup : TEST PLASUJĄCY
Kurs jest rozszerzony o elementy przygotowujące do egzaminu 8-klasisty.
Zajęcia dla uczniów na poziomie B1+
Lekcje odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut.
Ilość spotkań w ciągu roku szkolnego: 60
Kwalifikacja do grupy odbywa się po rozmowie z metodykiem szkoły. Wcześniej należy wypełnić test plasujący do grup : TEST PLASUJĄCY
Kurs jest rozszerzony o zadania przygotowujące do egzaminu Cambridge B2 First.
Zajęcia dla uczniów na poziomie B1+
Lekcje odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut.
Ilość spotkań w ciągu roku szkolnego: 60
Kwalifikacja do grupy odbywa się po rozmowie z metodykiem szkoły. Wcześniej należy wypełnić test plasujący do grup : TEST PLASUJĄCY
Kurs jest rozszerzony o zadania przygotowujące do egzaminu Cambridge B2 First.
O KURSACH
Nikogo nie trzeba przekonywać do konieczności nauki języków obcych we współczesnym świecie – świecie cyfrowej ery i otwartych granic, świecie, w którym kompetencje są ważniejsze od wiedzy podręcznikowej. W takim środowisku rosną i uczą się nasze dzieci. Wyobraźmy sobie ich przyszłość – nie wiemy, jak będzie wtedy wyglądał świat. Eksperci od foresightu (czyli przewidywania przyszłości na podstawie badań naukowych) twierdzą, że 60% zawodów, w których ludzie będą pracować w ciągu najbliższych 10 lat, jeszcze nie powstało! Na pewno komunikacja jeszcze bardziej się zglobalizuje, wymiana informacji, pozyskiwanie wiedzy czy świadczenie usług przeniosą się do wirtualnych sieci. Wiele czynności wykonają za nas maszyny i z tego względu na rynku pracy poszukiwane będą osoby wyróżniające się wysokim poziomem human skills – czyli umiejętności XXI wieku. Współpraca między ludźmi różnych narodowości i kultur stanie się powszechna, a umiejętność radzenia sobiew takim środowisku – niezbędna. Dlatego wybierając szkołę językową, należy zadbać o to, aby nasze dziecko uczyło się nie tylko języka angielskiego. Nowoczesna edukacja językowa to połączenie nauki języka obcego z wiedzą o świecie, ze zdobywaniem dodatkowych kompetencji oraz z zaszczepianiem wartości. Szkoła językowa JOKER pomoże przygotować nasze dziecko do lepszego startu w dorosłość, gdyż uzupełniają się tu i współgrają:język, wiedza, umiejętności i wartości.
O METODZIE
Uniwersalność języka– jeśli chcemy przygotować dzieci i młodzież do bycia obywatelamiświata, musimy nauczyć ich przede wszystkim kluczowych umiejętności – zalicza się do nich m.in. znajomość uniwersalnego języka obcego. Podręczniki National Geographic Learning dzięki nowoczesnej formule i wizualnej atrakcyjności rozbudzają ciekawość i pragnienie poznawania wielokulturowego świata za pomocą języka angielskiego. Nasz uczeń doskonale wie, że język angielskijest podstawą światowej komunikacji i dlatego chce go poznać jak najlepiej.
Autentyczność materiałów– już od pierwszych zajęć uczniowie mają do czynienia z autentycznymi materiałami o posmaku najlepszych newsów i ciekawostek ze świata,w którym żyją. Są to współczesne, interesujące, barwne i emocjonujące,a przede wszystkim autentyczne zdjęcia, reportaże, opowieści, filmyi interaktywne ćwiczenia z wielu kultur, które łączą głęboko humanistyczne przesłanie, duch przygody, różnorodność głosów i wizualna atrakcyjność.
Nowoczesne metody pracy i skuteczność nauczania– autentyczne materiały pomagają zaciekawić ucznia światem, gwarantują także skuteczność nauczania dzięki emocjom, które ze sobą niosą.Dzięki pracy projektowej uczniowie zdobywają umiejętność komunikowaniasię i współpracy, rozwiązywania konfliktów, selekcjonowania informacji,dyskusji oraz krytycznego myślenia. Efekt jest prosty i przewidywalny– bogatsze słownictwo na miarę XXI wieku, większa odwaga oraz swoboda komunikowania się, a także lepsze wyniki na egzaminach i sprawdzianach.
Kompleksowa wiedza o świecie– pojawia się niejako samoistnie za sprawą integrowania nauki językaz poznawaniem różnych dziedzin życia, takich jak sztuka, nauki przyrodnicze czy nauki społeczne. Co szczególnie ważne, poruszane tematy i zagadnienia są dostosowane do wieku i możliwości językowych uczniów. Autentyczne i fascynujące historie zaciekawiają słuchaczy i otwierają ich na świat. Użyteczna nowa wiedza w odniesieniu do sytuacji, w której żyjemy, sprawia, że uczniowie chcą się dzielić swoimi spostrzeżeniami, w naturalny sposób uczą się mówić o sobie i swoim środowisku, a używanie do tego języka angielskiego staje się naturalną potrzebą.
Rozbudzanie ciekawości świata– profil ucznia National Geographic Learning to profil obywatela świata XXI wieku. Taki młody człowiek charakteryzuje się językową pewnością siebie i biegłością w komunikowaniu się bez kompleksów w anglojęzycznym środowisku – zarówno w sytuacjach codziennych, jak i w zetknięciuz szeroko rozumianym tekstem czy przekazem medialnym.